Friday, August 10, 2007

思念

我想你 想到無法自拔 想到夜夜失眠
想你在寒冷夜裏,將我緊緊擁抱
想你在炎熱天氣,陪我去吹吹風
想你在我跌到時,為我緊張心疼
想你在寂寞時空,守候在我身旁
人說思念是一種浪漫的情調
怎麽我感覺到那麽強烈的痛楚
好想停止對你的思念
卻害怕有朝一日真的把你忘了
有誰可以保證 在多年以後 你會回到我身邊
有誰可以承諾 在痛苦以後 幸福始終會降臨
有誰能有信心 在掙扎以後 我們的愛會始終如一 永不改變

2 comments:

Anonymous said...

Wat u can do is believe in urself n him .
Jus tink of the feelin if ur gonna lose him.
Wish u would be together till the end.N wish tat theres no end.

Anonymous said...

Dear~ i will try my very best to return to your side~ whenever there is a sem break~ i will return to KL to meet u again~
I miss u alot whenever i thought of u, thinking of u~ Luv u so much~!! Luv, David LyH

Google

-iLuF-